Monday, February 22, 2010

ジャーク

先週私はクラスで休みました。休みました時、私はサントウイス(st.louis)に行きました。ントウイスで、私は、家族の友達をとまれました。家族の友達は最近、子供の子を採択(adopted)しました。子供の子野名前はジャークです。ジャークまだ英語を話せません。でも、いつもしあわせみたいです。私とジャーク、よく遊びました。ジャークの一番好きなガームは歌を歌たいんです。ジャークも音楽が好きです。でも、私は私のビオリンを忘れちゃったんです。

1 comment:

Anonymous said...

greetings japanese-irenehofstetter.blogspot.com admin discovered your blog via yahoo but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramatically increase traffic to your site http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my blog. Hope this helps :) They offer most cost effective backlinks service Take care. Jason